Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

14 Φράσεις που όλοι λένε και ποτέ δεν πιστεύουν

Διαβάστε 14 φράσεις που όλοι λένε και ποτέ δεν πιστεύουν...


1. Είμαι σε μια συνάντηση θα σε πάρω εγώ μετά.

2. Θέλω λίγο χρόνο να τα βρω με τον εαυτό μου.

3. Τα λέμε…

4. Θα σε πάρω τηλέφωνο να πάμε για καφέ.

5. Σε πέντε λεπτά είμαι εκεί, είμαι στο δρόμο…

6. Εγώ θα σε περιμένω όσο χρειαστεί.

7. Από τότε που σε γνώρισα άλλαξε η ζωή μου.

8. Θα το κοιτάξω και θα σου πω.

9. Σ” αγαπάω!

10. Μη στενοχωριέσαι, εγώ είμαι εδώ.

11. Ερώτηση: Τι κάνεις; / Απάντηση: Όλα καλά, μια χαρά.

12. Να δώσεις πολλά χαιρετίσματα….

13. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω.

14. Δεν είναι αυτό που νομίζεις.

troktiko.eu.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από τα μεγαλεία… σε αδιέξοδο η ΕΛΒΟ. (ΦΩΤΟ)

  Η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) έζησε στα 41 χρόνια της ιστορίας της στιγμές μεγαλείου, δόξας, μεγάλης κερδοφορίας και επιτευγμάτων ...