Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ-ΠΡΟΚΛΗΣΗ της Β.Μπάρμπα:«Είναι αμέτρητοι οι άντρες που έχω.......»!

Στην ερώτηση να...αναφέρει δύο μεγάλα μεινοκτήματα του εαυτού της, η ηθοποιός παραδέχεται: «Ημουν εγωίστρια στη δόξα μου. Ανελέητη στους έρωτές μου... Είναι αμέτρητοι οι άντρες που έχω καταστρέψει».
Η ίδια εξηγεί στη real: «Την ώρα που έλεγα σε κάποιον ότι θα είναι ο παντοτινός μου έρωτας, την ίδια στιγμή έφευγα. Δεν μπορούσα να είμαι δεδομένη. Πνιγόμουν και μόνο στην ιδέα. Έφευγα από ανασφάλεια και δειλία, όχι από δύναμη. Μισούσα το κανονικό και την πεπατημένη. Είχα την έπαρση της ομορφιάς. Πάντα έψαχνα το καλύτερο. Και ακόμα κι όταν είχα το καλύτερο, δεν μπορούσα να το εκτιμήσω».

www.stroumfaki.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από τα μεγαλεία… σε αδιέξοδο η ΕΛΒΟ. (ΦΩΤΟ)

  Η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) έζησε στα 41 χρόνια της ιστορίας της στιγμές μεγαλείου, δόξας, μεγάλης κερδοφορίας και επιτευγμάτων ...